Services | HvadMenerBrugeren.dk
Vi er et usability-bureau, som hjælper virksomheder med at optimere deres website ud fra brugerdreven innovation.
Usability, user experience, conversion, webanalyse, brugertest, test, brugerinvolvering, innovation
14093
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-14093,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Services

Touch Screen Device

Webanalyse

Webanalyse handler om at forstå brugernes adfærd på nettet og kan være med til at forklare hvorfor jeres brugerne netop fortager visse valg eller mangel på samme. Brugernes adfærd bliver observeret i realtid og indsamlingen af data giver et nuanceret billede af hvordan dit website performer. Data af adfærdstracking (sporing og indsamling af data om brugerne) kan være helt ned til, hvad de foretager sig per time eller hen over et år. En kombination af adfærdstracking og survey er det centrale element i webanalyse. Dette giver dig muligheden for at forstå sammenhængen mellem brugerens demografi og præferencer, hvilket er en unik mulighed for at vide hvor websitet bør optimeres samt forbedre din online markedsføring.

Konvertering

Ved at arbejde med konvertering får du mere salg og flere leads. Det er en hurtig og målbar tilgang til at højre bundlinjen, idet konverteringsraten direkte kan omregnes til kroner og øre. Det kan give væsentlige forretningsmæssige resultater på den korte bane og selv små ændringer på en forside kan have stor effekt på omsætningen. Et konverteringsmål kan fx være gennemførelse af et køb fra webshoppen, flere tilmeldinger til jeres nyhedsbrev eller download af brochure.

q
q

E-handel

Der er et voksende forbrug på e-handel og sidste år brugte danskerne (både unge og gamle) 63 milliarder kroner. Det udgør 17% af danskernes forbrug. Generelt er der fortsat masser af potentiale på nettet, og det gælder stort set alle varegrupper. Ved at gennemgå din webshop i dybden kan vi konkretisere hvorledes du kan optimere din webshop. Både set i lyset af hvor du mister dine brugere og hvorledes du kan få dem til at færdiggøre købet.

Brugervenlighed

For os handler brugervenlighed (usability) på nettet om to ting – klart webindhold og en enkel navigation. Det mener vi har den største indvirkning på business value. Og måden hvorpå man opnår klart webindhold og en enkel navigation er gennem analyse og brugertest – både for at imødekomme brugernes behov og samtidig imødekomme forretningens strategi. Vores tilgang til brugervenlighed er brugerdreven innovation, hvor vi netop sætter fokus på brugerens behov og ønsker. Ud fra den tilgang er brugeren med til at skræddersy indholdet og strukturen på websitet, så det forekommer overskueligt, logisk og intuitivt.

q
q

Konceptudvikling

Vi skaber ideer og omsætter dem til værdifulde løsninger, som beskriver helheder og sammenhænge. Vi har fokus på at udvikle et koncept, som både skaber værdi for din virksomhed og dine brugere og yderligere er vi  klare i spyttet på, hvad konceptet kan og hvordan det gøres.
Vores tilgang til ide- og konceptudvikling bygger på en række værktøjer og teknikker, hvis potentiale blandet andet er, at se tingene fra nye og anderledes perspektiver.